Sözleşmeli Büro Personeli Yedek Adaylara İlişkin Duyuru

13 Nisan 2023


 
Bakanlığımız Sözleşmeli Büro Personeli Pozisyonlarına yedek olarak yerleştirilmesi yapılan adayların aşağıdaki açıklamaları dikkatle okumaları gerekmektedir.
 
Atanmaya hak kazanan yedek adaylara ilişkin liste için tıklayınız…
 
Örnek feragat dilekçesi için tıklayınız…
 
(Adaylar, atanmaya ilişkin haklarından kesin olarak feragat ettiklerine dair dilekçelerini, aşağıda yer alan Bakanlık adresine gönderebilecekleri gibi ıslak imzalı ve taranmış formatını persinav@ticaret.gov.tr e-mail adresine de gönderebilirler.)

Listede ismi olmayan yedek adaylar bu aşamada evrak tesliminde bulunmayacak olup sıralaması gelen yedek adaylara ilişkin Bakanlığımız web sayfasından ayrıca duyuru yapılacaktır.
 
Kura çekim işlemi hakkında daha sonra Bakanlığımız web sayfasından duyuru yapılacaktır.
 
AÇIKLAMALAR

A) BELGE TESLİMİ
Adayların atanabilmeleri için aşağıda belirtilen belgeleri ve beyanlarını 25.04.2023 tarihi mesai saati bitimine kadar, 

Ticaret Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü (Söğütözü Mah. 2176. Sk. No:63 Posta kodu: 06530 Çankaya/ANKARA) 

Adresine elden, posta ya da kargo yoluyla ulaştırmaları zorunludur. Posta ya da kargodaki gecikmeler dikkate alınmaz. Belirtilen sürede belgelerini teslim etmeyen adaylar atanma hakkını kaybeder. Evraklarını elden teslim edecek adaylar, belgelerini kendileri teslim edecekleri gibi yakını/akrabası da teslim edebilir.

B) GERÇEĞE AYKIRI BEYAN
Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin yerleştirmeleri geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz; atamaları yapılmış ise iptal edilir, bundan sonra açılacak olan sınav veya yerleştirmelere katılamazlar. Bu kişiler hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu şekilde Bakanlığı yanıltanlar kamu görevlisi ise, ayrıca durumları çalıştıkları kurumlara da bildirilir.
 


C) İSTENİLEN BELGELER:

1) Beyan Formu (okunaklı ve eksiksiz doldurulmalıdır.) için tıklayınız.

2) E-devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi veya geçici mezuniyet belgesi.
 
3) E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
 
4) Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya Kimlik Kartı fotokopisi (önlü-arkalı)

5) Kamu görevlileri etik sözleşmesi (aday tarafından imzalanmış şekilde) için tıklayınız.
 
6) Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.

Halen askerlik görevinde bulunan adaylar ayrıca muhtemel terhis tarihlerini de içerir bir dilekçeyi de istenilen belgeler arasında göndermeleri gerekmektedir. Bu adayların atama işlemleri terhis tarihinden itibaren 30 gün içinde Bakanlığımıza başvurmaları halinde gerçekleştirilecektir.
 
7) 4 adet vesikalık fotoğraf (Erkek adaylar için gömlek ve kravatlı olmalı, ayrıca her fotoğrafın arkasına ad-soyadı yazılmalıdır. Fotoğrafın biyometrik olma zorunluluğu bulunmamaktadır.)
 
8) 2022 KPSS sonuç belgesi
 
9) Mal bildirim beyannamesi için tıklayınız.
 
“Mal Bildirim Beyannamesi” A4 boyutundaki kapalı zarf içerisinde gönderilmeli ya da teslim edilmelidir. Söz konusu zarf üzerine aşağıdaki bilgiler yazılmalıdır.
 

DÜZENLEYENİN    :

Adı Soyadı                 :
Atanacağı Unvan        :
Beyan Niteliği            : Genel Beyan (İşe giriş)
Düzenleme Tarihi       :
İmzası                         :
 
Belgelerini posta ya da kargo yolu ile gönderecek adayların diğer belgelerini mal bildiriminin bulunduğu kapalı zarf içerisine koymamaları gerekmektedir.



 
İletişim No:

​0312-204-9826
​0312-204-9868
0312-204-7839
0312-204-9479